The American dream

17 september 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Het is zo ver! Vanochtend om 04.15 uur opgestaan, lease-auto op Schiphol ingeleverd, om 7.10 uur de vlucht naar Londen genomen en rond 11.30 uur zaten we in het vliegtuig naar onze eerste bestemming op de wereldreis...Los Angeles! Vanuit  het huis van onze vrienden Jeff en Brian gaan we een aantal trips maken aan de West-Coast. En wat voor een huis! (zie foto's) Nadat we door Brian zijn opgehaald van de luchthaven rijden we naar hun stulpje gelegen op een berg, compleet met automatisch hek, oprijlaan van 400 meter, zwembad, wirlpool, 2 BMW's en een Jeep in de garage, wijnklimaatkelder voor 2500 flessen en adembenemend uitzicht over de omgeving. Deze mannen leven echt "the american dream"....hard werken voor succes en luxe. Na een rondleiding door het fantastische huis genieten we bij het zwembad van Brian's cheese en cracker, Heineken bier en het warme weer. Zoals het goede Amerikanen betaamd werd er direct een hele kip op de bbq gelegd, het leek een beetje op de Thanksgiving dinners die we op tv altijd zien. Ondanks dat het voor ons midden in de nacht leek hebben we hier heerlijk van gesmuld en hebben we daarna nog heerlijke cocktails gedronken in de prive jacuzzi. Heerlijk bijgepraat met Brian en uiteindelijk dus veel te laat naar bed (in totaal zijn we dus 31 uur wakker geweest). Ach, ze zeggen altijd dat je direct moet gaan leven in je nieuwe tijdszone (dat is dus 9 uur vroeger dan in NL) en dat hebben we in ieder geval gedaan.  Daarna heerlijk slapen in onze ruime slaapkamer met uiteraard prive badkamer om......