Back to LA

21 september 2013 - Santa Clarita, California, Verenigde Staten

Allereerst iedereen dank voor de vele reacties en het vele kijken op de site van ons reisverslag. Dat is echt overweldigend en leuk om te zien!
Vandaag rond 9 uur uit Shoshone vertrokken om terug te keren naar onze vrienden Jeff en Brian in Los Angeles. Aangezien we de afgelopen dagen heel veel gedaan hebben en het lijkt alsof we al weken weg zijn lijkt het ons verstandig om zaterdag en zondag lekker rustig aan te doen en mee te gaan in het weekendritme van onze Amerikaanse vrienden. Ze werken door de week echt heel hard en hun weekend bestaat eigenlijk maar uit een paar dingen die uit het verdere verhaal makkelijk te herkennen zijn. Zaterdagmiddag na aankomst heerlijk bij het zwembad gelegen onder het genot van wat biertjes, maar al snel overgeschakeld naar de cocktails afgewisseld met een duik in het zwembad tussendoor.
's Avonds aan de BBQ en uiteraard meer cocktails....afgewisseld met de "hot pool". Zondagochtend weer vroeg wakker en aan het zwembad gelegen totdat Jeff en Brian wakker werden. Op zondag gaan ze elke week naar de Mexicaan voor ontbijt/lunch. Kunnen wij ons niets bij voorstellen, maar toen we aankwamen zat de toko helemaal vol. Ook een traditie van de mannen...margherita's om mee te beginnen! Okay, okay...qua drank kunnen we er ook wat van, maar halen het by far niet bij Jeff en Brian;) En bij hun geregeld terugkerende check-up bij de arts zijn alle functies nog steeds goed, dus een geruststelling ....ook voor ons. 's Middags weer bij het zwembad gelegen en 's avonds.... inderdaad....BBQ...en nog wat cocktails. We worden wel in de watten gelegd hier. Morgenochtend gaat onze reis verder naar San Francisco waar we vanaf LA naar toe gaan vliegen en terug met de auto via de Coastal Highway 1.

1. Chris:
    Guys,

Ziet er allemaal geweldig uit, echt top. Ben megajaloers. Maar een ding moet me van het hart. Ik hoorde verhalen over niet al te luxe, economy class, hostels, campings (ok dat laatste dan misschien niet) en jullie durfden zelfs een foto te posten met rugzakken?!

Het enige wat ik tot nu toe heb gezien is cabrio's, villa's, hot tubs, cold tubs, restaurants etc etc. Sluit helemaal niet aan bij het eerdere "we gaan op wereldreis maar doen het rustig aan...." verhaal!

Maar ff zonder dollen, ziet er allemaal top uit. Maak er een mooie tijd van! Wij zorgen ondertussen wel dat het land blijft draaien!

vg

Baars
  2. Piet en Hilda:
    25 september 2013
    Dat ziet er allemaal gaaf uit mannen. Lijkt me een enorme ervaring! Nog heel veel plezier de komende maanden.

Groetjes,

Piet en Hilda
  3. Marieke Schieman:
    Björn en Paul ,

Wat een avontuur , super !! Geniet ervan.

X Marieke
  4. Johan van Driessche:
    Ha die jongens,
    Zo te lezen vergaat het jullie geweldig goed. Wat een reisverhalen en wat maken jullie allemaal mee!! Niet te geloven, het ene moment zo luxe als het maar kan en dan weer in de middle of nowhere. Maar het is fantastisch dat wij al jullie ervaringen zo kunnen meebeleven. Daar genieten wij met volle teugen. Wel oppassen ...met zulke heftige weekenden....!! Veel plezier nog en tot later. Liefs van je Pa en Dian
  5. Luna van dooren:
    heren,
    Ziet er allemaal perfect uit. Bij het verhaal van morgen reken ik op een hele serie foto's van de Golden Gate en de Bay-bridge.
    Veel plezier
    mvg Frank